رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به اعتراض برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به بودجه ۹۵ این بودجه به هیأت حل اختلاف ارسال شد.

اعتراض شورایی‌ شهری‌ها؛ بودجه شهرداری را به شورای حل اختلاف کشاند

به گزارش قدس آنلاین،مهدی چمران در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: طی سال گذشته مصوبه افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی اعم از اتوبوس، مترو و تاکسی در سال 95 به تصویب رسید که برای تاکسی و اتوبوس 15 درصد افزایش و مترو 25 درصد افزایش در نظر گرفته شد.
وی تصریح کرد: پس از ارسال این مصوبه به فرمانداری، این مجموعه اعتراضی را نسبت به مصوبه شورا داشت و اعلام کرد که افزایش کرایه‌ها بیش از حد معقول است.

چمران گفت: در حالی فرمانداری تهران نسبت به مصوبه افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی در سال 95 اعتراض کرده بود که مبنای قانونی آن ذکر نشده بود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: متأسفانه همراه با مصوبه افزایش کرایه حمل‌ونقل عمومی، بودجه 95 شهرداری تهران نیز به هیأت حل اختلاف ارسال شده است و به نظر می‌رسد یک الی دو ماه برای بررسی این موضوع زمان خواهد برد.

وی تصریح کرد: بعد از تصویب بودجه 95 شهرداری در صحن شورا تعدادی از اعضا نسبت به آن اعتراض کردند و ما نیز پاسخ لازم را به آنها دادیم اما متأسفانه این مصوبه به هیأت حل اختلاف ارسال شده است.

چمران در پایان خاطرنشان کرد: قاعدتاً شهرداری تهران بر اساس سال گذشته مصارف هزینه‌ها را تا قبل از بررسی بودجه 95 شهرداری در هیأت حل اختلاف اجرا خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.